Post by buifenswarbnewssar on Mar 8, 2022 19:15:10 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Puzzle Gem: Jewel Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Puzzle Gem: Jewel Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats onbeperkt toetsen ▞▞▞
▞▞▞ Block Puzzle Gem: Jewel Blast 2022 version ▞▞▞
Heel eenvoudig spel Als je dit lastig maakt, wordt het leuk
Het is een goed strategisch puzzelspel. Mijn zoontje van 5 speelt het graag. Ik speel dit spel ook als ik moet ontspannen en of mijn hoofd leeg moet maken.
Vermakelijk en educatief
Oke oke
Het is leuk om dit spel te hebben, want je hebt iets te doen als je ontspant
Heel saai. Er is geen draaiknop en wat u denkt dat de draaiknop is (rechtsboven), is eigenlijk de herstartknop. Met slechts 3-4 vormen die je niet binnen een uur kunt draaien, wens je meer uitdagende vormen. Ik heb het twee uur geprobeerd.... Ik ben dit spel aan het de-installeren.
Block Puzzle Gem: Jewel Blast ধাঁধা crfc
Geweldig spel. De advertenties zijn wel hinderlijk.
Rider ஆர்கேட் eed
Leuk spel En heel blij
Heel makkelijk te winnen
Het is een zeer interessant spel dat ik nog nooit eerder heb gezien en ook een goed vermakelijk spel. Over het algemeen zijn alle dingen goed. Het spel zal het blok op de juiste plaats vullen en punten verdienen.
SK ROHAN BAAS,
Leuk om te spelen en om de hersenen te trainen
Het is een leuk 👏👏 en laugisch spelletje....
Geen goed spel
Dit is één van mijn favoriete spel
Erg geduldig spel
hetzelfde...
Dit is een episch spel voor het verstrijken van de tijd, maar het beste is dat er niet veel advertenties zijn. Offline. En niet ons veel ruimte
Heel leuk spel, maar er worden altijd advertenties weergegeven. Dus advertenties moeten worden verminderd.
het ergste is dat het erg saai is en vaak stopt
Maakte niet uit
Veel te veel pop-up voor andere games. Saai😔!Als ik een ander spel wil, zou ik het gewoon "Googlen"Onnodige advertenties. Ontdoe je van ze.
Hoe gaat het met terug klik ik nog niet zo goed met dit apparaat
Het is een geweldig en interessant spel
Goed spel rustig verslavend
Leuk spel, denkspel
ik vind dit spel leuk
Goed. Maar er zijn zoveel advertenties.
Genieten van ....
Dit is gewoon een rip-off van tetris. Behalve het: heeft veel advertenties en je kunt de blokken niet draaien. Ik zal ook een soortgelijke opmerking achterlaten over andere tetris-rip-offs.
Toooooooo beter en deze game is makkelijk te spelen bedankt voor je mooie game
Goed om te spelen
Goed spel maar niet de beste
Niet slecht maar makkelijk te spelen en ik breng tijd door tijdens de lockdown🙂🙂🙂🙂
Dit is mijn favoriete spel. Deze gingen met mijn tijd mee. Dat is goed perfect
Het is goed, maar dit moet enkele moeilijkheden veroorzaken na het behalen van een hoge score boven 500
Het is een zeer goede en geweldige game waar ik van hou en er erg van hou. Mijn suggestie is dat je deze game ook kunt downloaden en een sfeer kunt doorbrengen En veel kunt genieten, hou van jullie allemaal
Tot nu toe is dit spel erg leuk om te spelen! De kleuren zijn levendig en houden me geïnteresseerd in het spel! Ik hou ook van de bewaardoos om je blokstuk te bewaren totdat je het op het bord kunt plaatsen! Over het algemeen kan ik mijn geest ontspannen en plezier hebben in het proberen mijn hoge score te verbeteren! Bedankt Block Puzzle 2021 voor zo'n geweldig spel!😊
Ik vond het nogal moeilijk... Ik denk omdat de blokken niet willekeurig naar voren komen, maar opzettelijk zijn gekozen om onspeelbaar te zijn. Het wordt bijna onmogelijk om het goed te krijgen. Als je speelt, wil je een 50-50 situatie waarin je nu verliest en daarna wint.
Acchi
Het was goed, maar moet de game updaten
Het spel was GEWELDIGGG... ik hou van het feit dat je de blokken niet kunt draaien.. het is uitdagender.. maar ik zou het leuk vinden als het minder ruimte heeft.. behalve dat... Het is GEWELDIG
Geniet ervan leuk om te spelen
Dit is de beste game die ik ooit heb gespeeld, het neemt niet veel ruimte en advertenties in beslag
Heel erg leuk spel optimaliseren...
Een zo zdf qm goede moeder Ritter ó ok ik
klassiek 💕ਦਾ ਏ ਡਾਂ aa ਦਾਦ aaa
Block Puzzle Gem: Jewel Blast פאזל mju
Block Puzzle Gem: Jewel Blast Hlavolamy qald
Goed spel