Post by buifenswarbnewssar on Mar 8, 2022 19:18:13 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Indian Cooking Star: Food Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Indian Cooking Star: Food Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oplevelse gratis ▞▞▞
▞▞▞ Indian Cooking Star: Food Game 2022 version ▞▞▞
Jeg er nået til slutningen af linjen, det næste niveau fra de sidste 2 dage er siger kommer snart, håber disse fyre ved, at det er imod fastholdelse af spil, og folk vil skifte og gå til andre konkurrerende spil.
Gode funktioner, god grafik, niveauer varer for længe og bliver ikke hårde nok! Jeg fortsætter med at spille for at lære mere lækker indisk mad!
God grafik, men de burde give flere ædelstene, generelt er det et rigtig godt spil med flot grafik, og det kan varmt anbefales.
Jeg kan ikke lide alle annoncerne...at afbryde spillet..virkelig irriterende...jeg kan ikke lide at blive tvunget til at se annoncer...
Jeg bliver sur, hver gang jeg har opdateret appen! Jeg elsker dette spil, men jeg er nødt til at opdatere for at spille næste niveau, hvilket er meget irriterende..
Indian Cooking Star: Food Game Arkaadmängud muv
Dette er et meget flot spil og så mange kunder mange niveauer, men det går meget hurtigt, så mange kunder kommer alligevel en gang jeg elsker dette spil
Det er sådan et smukt spil ... Intet dårligt ved dette spil, det fungerer på sådan en god måde.. Animationen kan være bedre live, så den kunne gøre spilleren lidt mere glad.. Animationen er god nu, men det er ligesom det lille barn, der leger .. Du kan forbedre din animation ... Eksempel: Madlavningsglædespillet er livligt animeret, og det får tallerkenen til at føles ægte.. så forbedre animationen lidt
Jeg nød at spille, men da jeg nåede 84. niveau n da jeg åbnede appen for at afspille, var dataene tabt n jeg var nødt til at spille igen fra 1. n fortsætte med at spille på samme restaurant i lang tid for at få nøgler. Meget dårligt, at dataene ikke er gemt
Det er super spil. Men det er sigende at opgradere, at opgradering er vores ønske, men de fortæller altid at opgradere. For det gav jeg ikke 1 stjerne.
Efter opdaterede annoncebelønninger blev de opdateret til 700+ timer, før det var 24 timer
Dette spil er meget interessant, men meget svært også, hvis du vil spille, finder du først ud af, at dette spil er for nemt, men når du når flere niveauer, er det meget svært spil, alle dine penge og diamanter i dette spil vil forsvinde, og du kan ikke nå den anden verden og niveau. Jeg kan godt lide dette spil, men det er for svært for os. Gør venligst dette spil nemt, så vi, der kan nå andre verdener, og lad være med at tage for mange diamanter og penge fra spillet. Men det er meget sjovt, vi laver også andre retter.
Hej har allerede sendt en e-mail til det tekniske team om problemet vedrørende ikke i stand til at flytte til næste niveau efter den nye opdatering. Men fik ikke noget svar. Efter at have passeret så mange niveauer, beder den om at spille fra 1. niveau, og dette er ikke acceptabelt.
Det er sjovt, vanedannende og farverigt. Afslappende såvel som udfordrende niveauer. Kan ikke vente med at låse op for nye restauranter og nye indiske retter. Tryk for at tjene er så meget praktisk end at trække i det. Desi-mad har aldrig set så smuk ud i noget madlavningsspil.. smuk grafik og i det hele taget et dejligt spil. Download det nu!
Indian Cooking Star: Chef Restaurant Cooking Games アーケード ynw
Lær Japansk - Lytte og Snakke Læring ofap
Et dårligt spil, jeg først har set, er der fire restauranter, der var gode og interessante. Så var der sydindianske retter, vi har brug for internet for at spille det, selvom jeg tilsluttede internettet, det virker ikke. Det viser, at du har brug for internet.
Indian Cooking Star: Food Game Arkaadmängud muv
Var nødt til at ændre min anmeldelse, elskede den i starten, til niveau 69 frøs den op, så jeg lavede en opdatering, virkede stadig ikke, så afinstallerer jeg og geninstallerer, den udsletter alle mine fremskridt fra begyndelsen af spillet, ville ikke Begynd forfra efter alle de penge, jeg har lagt i dette spil, så jeg afinstallerer det. Ret venligst dette. Er villig til at give det en chance til ved at installere igen, hvis dette problem fortsætter, skal du muligvis slette spillet.
Det er et meget fantastisk spil og meget underholdende spil, men giver mere tid til kunderne, fordi det er meget hektisk for spilleren. Så ret venligst fejlene og meget opgradering af spillet ...,................................................ ................................................................ ................................................................ ................................................................ ................................................................ ................................................................ ...................................................
De giver ikke tilstrækkelige kunder ved at spille, vi kan få nogle ædelstene for at få kunder, vi skal bruge ædelstene, hvis disse ædelstene er overstået, skal vi bruge rigtige penge og købe dem, det er ikke fair
Hvad er der at sige, bortset fra at jeg er på niveau 29 og stadig går stærkt. Det er tempofyldt og ikke som de unge børnespil. Svært at lægge min bærbare computer fra sig. Jeg har ingen problemer med at det går ned eller andre klager. Hvis du kan lide en udfordring og har lyst til at spille en stor person, så prøv dette spil. Jeg spiller en masse match 3-spil og madlavningsspil, og dette er en favorit. Kudos til udviklerne. Bliv ved!
Spillet giver ikke juvelerne, efter at de er købt gennem Play Store. Jeg er nødt til at blive ved med at bede om refusion. Tjek det venligst ud thx
Nød det, indtil jeg nåede lvl 666. Selv efter opdatering, umuligt at spille. Tvivler på, at der vil ske en løsning, da udvikleren ser ud til kun at reagere på positive anmeldelser.
Min telefon hænger hver gang, fordi dette spil, selvom lageret er meget tomt
Det er et godt spil, men et problem er, at vi ikke kan spille mere end 30 niveauer. Jeg har lige afsluttet dette spil på 1 dag, så ret det venligst😑
இந்திய சமையல் நட்சத்திரம் ஆர்கேட் bic
Spillet er fantastisk og vanedannende. MEN det SNYDER.. selvom du har ret nok og tid til at færdiggøre, siger det stadig, at du fejler niveauet... meget frustrerende.. overvejer at afinstallere... har ikke lyst til at bedømme spillet nu..
Dette er meget svært at spille og kræver mange penge at opgradere ting. Venligst forbedre denne app, og når vi har penge nok til at låse en restaurant op, så tillader den heller ikke at låse op, fordi vi ikke har fuldført det forrige niveau. Og den indeholder en masse reklamer. Jeg blev træt. Men vær venlig at forbedre dette spil meget. Vær venlig. Det trænger virkelig til en masse forbedring.b
ok, så jeg havde 2 ændre denne 2 en stjerne. dette er det bedste spil, jeg nogensinde har spillet, men jeg er meget skuffet over, at det er et ventespil til niveau 2, der åbner. du siger, at en ny åbner hver uge, men der er gået over en uge, og jeg venter stadig. dette er det første spil, jeg nogensinde har spillet, hvor det ikke er fuldt udviklet hele vejen. meget trist, jeg havde 2 nede i klasse 2 en stjerne, fordi det er et ventespil til sådan et fantastisk spil 2. dette skal 2 rettes.
Spillet slutter på niveau 1140. Venligst opdatere snart....
Jeg kan godt lide dette spil, men hver "næste fase/opdatering" tager for lang tid!
Det er et virkelig fantastisk spil for mig 4 stjerner, fordi vi også burde være lidt hurtige. Men et godt spil
Makanan India - Game Memasak Arkade iqb
Har lige opdateret denne app... mit niveau fra 1000++ falder til niveau 1... Jeg ved ikke hvorfor, og jeg kan ikke gå tilbage til mit gamle niveau igen... Jeg er nødt til at genstarte fra niveau 1... pls fix
Jeg er niveau 237 og drysset til donutknappen virker ikke, jeg mister liv, men drysserne virker ikke.
Det er fantastisk. Alle niveauer er nemme at bestå Kan ikke vente med at lave flere nye retter.
Samme her, ny opdatering er meget dårlig...Jeg kunne ikke nå et niveau, jeg var..Jeg er næsten færdig med spillet. Pls forbedre spillet
Jeg ville give jer alle en 5, men når du når et bestemt niveau, kan du ikke bestå det, medmindre du køber ædelstene eller mønter. men vil slette den
Jeg nød det virkelig, indtil jeg kom til leve! 14 og efter hvert niveau er der fyrværkeri, og jeg kan ikke komme ind igen, medmindre jeg genstarter min tablet.
Er træt af de konstante opdateringer og de kommende reklamer lige efter at have afsluttet et niveau.
Trin 483 fungerer ikke. Forsøgte at afinstallere og downloade igen flere gange, men kunne ikke få det til at fungere. Hele thailandske restauranttilstand er nedlagt. Spillet fungerer stadig ikke, og der var intet svar fra dig
dette spil sidder fast på niveau 501, selv efter opdatering viser det oprette forbindelse til internettet .. hvis dette spil er offline, hvordan kan det så vise sådan en fejl, virkelig skuffet 👎👎